• Persian(Iran)
  • English (United Kingdom)
There are no translations available.

ثبت نام دوره های اختصاصی:

 

پیش ثبت نام:

سازمانهای متقاضی دوره های آموزشی اختصاصی (در محل آن سازمانها) که بواسطه بررسی حوزه های بیست گانه دوره های آموزشی در بخش آکادمی سایت و یا تماس با آکادمی از شرایط دوره مورد نیاز خود اطلاع یافته اند، اطلاعات اولیه مرتبط با دوره شامل طرح درس، موارد پیش نیازی، تسهیل کننده آموزشی و ... را از موسسه دریافت می نمایند؛ متقاضی در صورت تایید موارد و تناسب دوره، فرم ثبت نام دوره های عمومی و اختصاصی را تکمیل نموده و از طریق پست الکترونیکی (به آدرس های This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it یا This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ) یا از طریق نمابر موسسه به شماره 88885537 9821+، صورت می پذیرد.

ظرف چهار روز کاری پس از دریافت فرم درخواست دوره یا نامه متقاضی، پیشنهاد مشروح شامل بهای نهایی دوره آموزشي مورد نياز، مدرس/ مدرسین پیشنهادی، تعداد دانش پذیران، شرايط برگزاري، تعهدات طرفين، هزينه‏ها و ساير اطلاعات مورد نياز متقاضی، برای ایشان ارسال می گردد.

تعهدات عمومی طرفین به شرح ادامه است، مگر اینکه شرایط جدیدی توافق شود: تدارك محل برگزاري، لوازم كمك آموزشي و پذيرايي از شركت كنندگان و نیز هزینه های اياب و ذهاب و اقامت اساتید به عهده کارفرما است. همچنین تکثیر جزوات دوره هاي آموزشي بر اساس نمونه ارسالی موسسه، بر عهده کارفرما بوده و در ابتداي هريك از دوره هاي آموزشي به شركت كنندگان ارایه خواهد شد.

 

ثبت نام قطعی:

سازمان متقاضی نیاز است جهت قطعی کردن ثبت نام، حداکثر یک هفته پس از پیش ثبت نام با در نظر گرفتن تخفیفی که مطابق دستور العمل تخفیفات دوره ها، مشمول ایشان می گردد، 50% مبلغ را به صورت چک های فراگیر در وجه موسسه ارایه نموده یا به حساب فراگیر بانک رفاه کارگران به شماره 33580390 (جاری همراه)، بنام موسسه کیفیت و انطباق کیهان یا شماره کارت 5022291032396275 بانک پاسارگاد واریز نموده و تصویر چک یا فیش های واریزی را به آکادمی ارایه دهد؛ در صورت نیاز متقاضی، جهت شفافیت تعهدات میان آکادمی و سازمان متقاضی، قرارداد یا تفاهم نامه منعقد می گردد.

تسويه حساب نهايي پس از برگزاري دوره بر اساس نامه صورتحساب صادره از طرف آکادمی، توسط متقاضی انجام خواهد شد، پرداخت صورتحساب ها به فاصله يك هفته از تاريخ ارسال خواهد بود، گواهینامه های آموزشی شرکت کنندگان موفق در دوره آموزشی، نهایتا یک هفته پس از تسویه حساب نهایی دوره، برای مجموعه متقاضی ارسال خواهد شد.

 

تغییرات در برگزاری دوره ها:

آکادمی متعهد است، دوره ها را با توجه به شرایط توافقی و با کیفیت مناسب برگزار نماید، لذا پس از ثبت نام قطعي، درخواست تغییر دوره، یا انصراف از ثبت نام می بایست نهایتا تا ده روز پیش از تاریخ دوره و به صورت کتبی به آکادمی اطلاع داده شود، درصورتیکه درخواست کتبی انصراف قبل از زمان یاد شده، اعلام نگردد، تنها 50% شهریه پرداختی قابل استرداد خواهد بود و آکادمی جزوات و سایر مطالب آموزشی مربوطه را برای سازمان متقاضی از طریق پست ارسال خواهد نمود.

در صورت که به علت مشکلات موسسه یا تسهیل کننده آموزش، دوره های اختصاصی مطابق توافق و درخواست ثبت شده مشتریان قابل اجرا نباشد، و نیاز باشد تاريخ برگزاری دوره تغيير یابد یا توان برگزاری دوره نباشد، در چنين شرايطي موضوع کتبا یک هفته قبل از تاریخ دوره به اطلاع متقاضی رسیده و چنانچه بخواهد تمامي هزينه پرداخت شده در اسرع وقت عودت مي گردد و یا با ایشان برای دوره دیگری با 10% تخفیف جبرانی هماهنگ می شود.

 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

Page 4 of 18